rebeckalinden.blogg.se

Hej!

Publicerad 2015-11-18 23:44:47 i Allmänt,

Wow vad längesen det var jag skrev här. Kollade igenom några gamla inlägg och fick faktiskt upp ögonen för hur mycket bättre det ändå är just nu. Kan erkänna det för mig själv också. Bra är det inte, men jag kan hantera nuet någorlunda bra. 1 år skadefri tillexempel. Skolan går jag kvar i, försöker beta av kurs efter kurs i den takt som fungerar. Just nu skrivs en rapport om psykisk ohälsa hos unga tjejer. Den är tuff men intressant att arbeta sig igenom. Det ska bli mitt Gymnasiearbete är det tänkt. 

Annars då, jag har ääääntligen hittat rätt personer som kan få mig att vilja förändra. Förändra hur jag tänker, både kring mig själv, men även kring framtiden. Fått en diagnos, borderline (surprise surprise), går i färdighetsträning och terapi. Får utmana allt jag någonsin tänkt och gjort. Skitjobbigt och tar som fan på energinivån, men det ger mig även lite ny energi att ta av. Ungefär så ligger det till! Har även en magisk figur som bor här hemma. Denna figur har en otrolig livsglädje och förmågan att få en på bra humör även när man som minst vill det. Denna figur heter Bosse. Även kallad dampbarnet. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Lindén

Jag är en tjej född 96 som för tillfället läser Sam på Falu frigymnasium. Här försöker jag b.la sätta ord på det som rör sig i mitt huvud, annars skriver jag vad som än dyker upp!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela