rebeckalinden.blogg.se

Musik

Publicerad 2014-03-04 21:23:30 i Allmänt,

Musik är en bra grej. I vanliga fall finns det inte så många saker som kan få mig att verkligen känna något. Jag blir nästan aldrig riktigt glad, jag tycker nästan aldrig att något är riktigt roligt, jag känner nästan aldrig riktiga känslor. Det är på gott och ont det där. Jag vill kunna bli riktigt glad någon gång. Jag vill kunna känna uppskattning. Men det gör jag inte, inte just nu. Men. Musik är en av få saker som får mig att känna. Lyssnar jag högt på en riktigt bra låt, kan den uppfylla kroppen på ett sätt som bara musik kan. Därför när jag tycker att jag är helt borta, lyssnar jag på musik så känner jag iallafall något. Då vet jag att jag inte är helt lost.

Kommentarer

Postat av: Andrea

Publicerad 2014-06-16 17:12:41

Exakt så.

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Lindén

Jag är en tjej född 96 som för tillfället läser Sam på Falu frigymnasium. Här försöker jag b.la sätta ord på det som rör sig i mitt huvud, annars skriver jag vad som än dyker upp!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela