rebeckalinden.blogg.se

132 dagar

Publicerad 2014-02-12 23:22:47 i Allmänt,

Hallå!
 
Ja det har hänt en del, både med mig själv och runt om mig. 132 dagar har jag hunnit med, på ett ställe där jag hoppas att jag inte behöver tillbringa mer tid på. 132 dagar. Det är många när man tänker efter... Tänk vad lång en dag kan kännas ibland. Hur som helst så har de passerat och jag får se vad kommande 132 dagar för med sig. Den som lever får se. Nej sådana uttryck ska jag inte använda, jag säger såhär; jag får se! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Lindén

Jag är en tjej född 96 som för tillfället läser Sam på Falu frigymnasium. Här försöker jag b.la sätta ord på det som rör sig i mitt huvud, annars skriver jag vad som än dyker upp!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela