rebeckalinden.blogg.se

Aug. 23, 2013

Publicerad 2013-08-23 23:01:43 i Allmänt,

Fredag! Första helgen sen sommarlovet och det känns skönt att vara ledig igen, åtminstone ett par dagar.

Livet. Ja vad ska man säga. Just nu säger jag go fuck yourself. Ja, jo det var en bra sammanfattning av det hela. "Finns inte mycket mer o säga nu". Det kommer från en låt men kommer ej på namnet så det får stå sådär utan nån låtpresentation. Nu vill jag sova så därför ska jag göra det. Frihet att kunna göra det jag vill, i liten skala skulle man kunna säga. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka Lindén

Jag är en tjej född 96 som för tillfället läser Sam på Falu frigymnasium. Här försöker jag b.la sätta ord på det som rör sig i mitt huvud, annars skriver jag vad som än dyker upp!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela